غرفه سازی نمایشگاه تاپکس(نمایشگاه عینک و تجهیزات جانبی تهران)

غرفه سازی نمایشگاه تاپکس که هر ساله با هدف توسعه و رشد صنعت اپتیک کشور در شهر تهران برگزار میشود و مطرح ترین برندهای عینک و عدسی محصولات خود را در آن به عرصه نمایش میگذارند ،از اهمیت ویژه ای در بین اعضای این صنف برخوردار است.

مجموعه گلاویژ با تجربه اجرای موفق بیش از 3000 متر مربع غرفه سازی نمایشگاه تاپکس تهران در ادوار مختلف ،پرچمدار حضور موفق و مداوم در برگزاری این رویداد است.

استفاده از طرح ها و سبک های مختلف با بهترین متریال و کیفیت اجرایی ،ما را زمره برترینها قرار داده است.برآورده کردن نیاز های مشتری در کنار رعایت اصول زیبایی شناسی معمارانه در طراحی غرفه های این نمایشگاه همواره اولویت اول مهندسی گلاویژ بوده و هست. 

در ادامه نمونه هایی از غرفه های اجرا شده توسط مجموعه ما را مشاهده میکنید:

 

 

برای مشاهده نمونه های بیشتر کلیک کنید

مجموعه ما با بهره گیری از حرفه ای ترین تیم های اجرایی نمایشگاه که شامل تیم نجاری ،تیم برقکاری ،تیم نقاشی و ... و  همچنین با استقرار تیم نظارت بر اجرا میشوند،  تمامی نکات و ریزه کاری های موجود در اجرا را بررسی کرده و در نهایت غرفه ای که مورد اقبال و نظر مشتری است را اجرا میکند . کیفیت بالای اجرا و ارائه قیمت مناسب ،انتخاب مهندسی گلاویژ را به جهت غرفه سازی نمایشگاه تاپکس برای اعضای محترم اپتیک  و بزرگان این صنف امری منطقی و متفکرانه کرده است چنانکه مفتخریم با برندهای معتبری مانند: زایس ،اسیلور ،نواکس ، جورجیو ولنتی ، ظفر اپتیک،پُلار ، عادل لنز ،اپتیک نگاه، ویستا اپتیک،بصیرت اپتیک و عزیزان دیگر همکاری داشته  و همواره انتخاب اول مشتریان عزیزمان باشیم.

شرکت مهندسی گلاویژ همچنین افتخار همکاری با اتحادیه محترم عینک تهران برای برگزاری هرچه بهتر سه دوره مداوم نمایشگاه تاپکس را دارد و این امر میسر نمیشود مگر با جلب اطمینان خاطر تمامی بزرگوارانی که با مجموعه ما همکاری داشته اند.